Ebbe a szakágazatba tartozik
Ebbe az ágazatba tartozik a reklámkampány tervezése és megvalósítása, reklámok elhelyezése folyóiratban, újságban, rádióban, televízióban, interneten vagy egyéb médiában, valamint a megjelenési struktúrák és oldalak tervezése.
Ezeket a reklámtevékenységeket gyakran reklámügynökségek és médiaképviselők végzik.
Ez az ágazat magában foglalja a piac- és közvélemény-kutatást is, például a lakosság, valamint a különböző társadalmi-demográfiai és társadalmi-gazdasági csoportok gazdasági, társadalmi és politikai kérdésekkel kapcsolatos attitűdjeire, értékeire és viselkedésére vonatkozóan.
Ebbe a szakágazatba tartozik még
- PR- és kommunikációs tevékenység
Nem ebbe a szakágazatba tartozik
- az olyan tevékenység, amelynek révén a bevétel reklámozásból származik, a tényleges tevékenység szerint kell besorolni, pl. reklámújság kiadása
- reklámidő vagy reklámfelület értékesítése közvetlenül a reklámidő vagy a reklámfelület tulajdonosai (kiadók stb.) által, lásd a megfelelő tevékenységi szakágazatot